Sitter fast

Och som om det inte vore nog med min redan två mil långa favoritlista med bloggar (alla ligger inte i länklistan här... Kanske hälften. Kanske inte...) så länkar Lady Dahmer till Ketchupmammans blogg, och jag blir fast en stund till. Jag avgudar människor som skriver såhär bra - och fyndigt - och roligt - och intressant - och lägger ut bilder. Hur ska jag nu få tid över för resten av bloggarna? Eller, jag menar ju såklart leka med Harry... *host*

Ni, mina kära läsare, är för övrigt lite schizofrena. Gillar ni mig eller inte liksom? :)


Upp ner upp ner upp ner. Bestäm er! :)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Ketchupmamman är rolig! Trodde dock att hon menade riktiga katter en stund. DÄ blev jag orolig :) Kramar

2009-11-03 @ 21:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0