Tiden går fort.

Alldeles för fort - fast ändå inte. Föräldrar förstår. Jag vill ju att Harry ska utvecklas, och ibland blir jag galen på att han aldrig ens försöker krypa. Men baksidan är att jag heller inte vill att han ska växa upp. Han ska alltid vara min lilla knubbis. Min lilla goding som bara genom en blick kan ge mig känslor jag aldrig känt tidigare.

Idag har jag varit aktiv mamma i 7 månader. Jag var ju faktiskt också inaktiv mamma i nästan 42 veckor, men det känns inte som att det räknas i det här sammanhanget. 7 månader. I ett liv utan bebis är 7 månader jättelänge. Man hinner göra massor av saker. 7 månader tillsammans med en bebis är inte lika fyllt av saker som är gjorda, utan mest bara vara. Vi har varit bebis, mamma och pappa i 7 månader idag. Det är stort. Antalet månader i sig är ju inget "speciellt", men det är mer än ett halvår - och det är stort! Harry har hunnit lära sig massor, och tänk också hur mycket han har kvar. Och det är jag som får vara med och visa honom!

Jag älskar dig Harry! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0