Eh?

Mamma i familjen har fått storhetsvansinne. Tror att hon på något vis BEHÖVS på natten när bebis vaknar. Nej nej. Helt fel. Tydligen är det bara att söva om honom. Han sover 3 timmar ändå. Ja, jag är lika chockad som ni är! :p

Henrik gav honom välling vid 22.15. Ungefär 100 ml för han verkar inte gilla den. Alls... Han sov iallafall till 24 ungefär, då han fick resten av vällingen tydligen. Varför undrar jag - men tydligen så ingick det att mata bebisen på matavvänjningen... Då sov han minsann till kl 04. Henki sövde om honom utan gråt, och sen väckte de mig vid 06.30. Inte förrän vid 07 började han gnälla lite, och då var ju inte jag sen med att amma direkt. Så, min teori om att han vaknar för att han är van att vakna - inte hungrig - stämde. Duktig bebis var det, det måste jag säga. Jag trodde inte han skulle gå med på att somna om.

Inatt blir det andra bullar. Han ska äta upp all vällingen vid 22. Sen är det matstopp till 06. Som vi hade bestämt innan - även om det inte märktes.

Dagens planer: Middag och julaftonsplanering hos mamma & pappa i eftermiddag.

Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Iris

Vad skönt!! Hoppas det håller i sig..snart kanske vi får sova hela nätter! Tänk vilka annorlunda männsikor vi kommer att vara..utvilade på morgonen! :)

2009-10-31 @ 11:08:57
URL: http://precissomdetar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0