Ge mig...

...barnalvedon! Varför? Jo, bredvid Mr Tand kommer nämligen Mrs Tand, så nu är det två små sylvassa taggar i underkäken. Båda gör troligen ont som bara busen, för Harry är bedrövligt gnällig. Att sova är totalt överskattat, och att somna är därför helt omöjligt. Allt ska vara i munnen utom nappen, och utan den kan han inte somna. Ikväll fick det bli skumpning i famnen för att han skulle somna, men det går inte att fortsätta med för då kommer jag bryta ryggen. Igår somnade han av sig själv i sin säng, men det tog nästan 2 timmar av smågnäll och allmän onöjdhet. Så - imorgon blir det apoteket och sen hem och stryka underkäken med smärtstillande. På något sätt låter detta inlägg som om det är synd om mig - och så är det ju faktiskt inte. Det är ju inte jag som håller på att få tänder. Stackars Harry! ♥

Här tänkte jag lägga in en fin bild på små tänder, men hittade inte en enda vettig på Google... Att fotografera Harrys är ju totalt omöjligt :)

Idag blev det bestämt att vi ska börja på babysim. J ringde och frågade om jag ville följa med henne och KusinH dit, och när jag frågade "plånboken" om lite pengar så sa han ja. :) Det är mycket spännande saker på gång nu! Babysim, öppna förskolan, fika med mammorna på torsdag, kalas... Ja det är inte en lugn stund helt enkelt!

Ikväl blir det Roast på Berns på femman kl 21.55. Tror det är sjukt kul, inte missa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0