Inlägg 223

Jag har absolut bloggtorka. Jag orkar inte blogga, jag hinner inte blogga, och jag har inget intressant att blogga om.

Saker som händer:
♣ Jag har satt in Harrys nya bilstol som han fick häromdagen. Javisst. Fick! Den gamla är ju för trång redan...
♣ Henrik letar ny bil åt mig. Forden är ungefär 2 sekunder ifrån att gå i tusen bitar. Jag vill ha en stor bil, och det verkar bli så också! Yey!
♣ Vi har varit hos veterinären med hästen. Det var inte bra. Fortsättning följer.
♣ Ombra har världens skavsår mellan tårna på högertassen. Skräll. Proppade i henne lite antibiotika och la jodopaxomslag. Det läker väl snart.
♣ Ingen babysim än. Kroppen signalerar att den tänker börja läcka, men ingenting händer. Jag står på standby med simmet tills dess, och tar ett beslut efter det.

Ledsen att jag tog upp en minut av er tid! :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Mäh, vadå ledsen att ta upp tid. Blogga för f´n! ;D

Vad ska jag annars läsa? Skolböcker- nej tack! Tack för senast! Kramelikram

2009-09-22 @ 21:13:08
Postat av: Sofie

Eller så ringer jag...

2009-09-22 @ 21:14:03
Postat av: Jenny Björkman

Vad blev det för stol? Be safe? Det var den ni fick av ehvan och lisbeth eller? Tusen frågor... :-) Klart ni ska komma med och simma, spelar väl ingen roll om du 'läcker' lite :-)

2009-09-22 @ 22:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0