Lilla pöket Laban

Varför tittar de så konstigt på en på Apoteket när man köper 2 paket kondomer, 2 paket Ipren och 2 paket Resorb? De har ju faktiskt ingen aning om vad jag ska göra i helgen... :)

Med sjuk bebis och sjuk mamma blir det iallafall inte mycket bloggning. Vi är mest sura och trötta båda två :) Jag går emot alla mina tidigare predikningar, och låar Harry göra vad han vill. Är han nöjd av att få titta på Lilla Spöket Laban - då får han titta på Lilla Spöket Laban. Hos doktorn sa de att han fick ha såhär låg feber i många dagar till innan de gör något. Blodprovet såg jättefint ut (och inte ett pip kom ur ungen!), och han var inte röd i hals eller öron. Det är ju skönt att han inte är sjuk, men att vara tillräckligt dålig för att ständigt vara missnöjd är inte så kul. Har de ingen medicin mot kink?

Sjukt kul när man pratar bebisspråk också. Sann Ronny & Ragge-anda! Den filmen skulle jag vilja se ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0