Unplugged

Jag är så trött! Efter att ha planerat och fixat inför kalaset hela veckan, är det som att någon nu dragit ur sladden och orken är helt borta :) Blir väl så när man kan slappna av skulle jag tro. Kalaset var dunderkul, och roligast var nog att så många kunde komma. Det har ju varit fullt upp, så jag har inte ens hunnit mobil-blogga. Skandal... :)

Jag lägger upp bilder på den fina tårtan när jag hinner, tills dess får ni hålla tillgodo med de här bilderna. ♥

Imorn ska jag och Harry leka med AK och L. Vi har ju inte sett dem på mer än en månad så det kommer bli jättekul att se hur killarna reagerar på varandra. Harry är ju så himla nyfiken på allt! Nu pratar han ju också, och film på det kommer... Som allt annat! 

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0