Allt för min syster


... fick det bli ikväll. Storsnyftare säkerligen, men jag lite spänningar att släppa loss, så varför inte. Ensam hemma är jag också. Öl-änka.

Jag hade med kameran till mina föräldrar, där jag och Harry spenderat hela långfredagen, men det blev aldrig några bilder. Vi har nämligen bara ätit, ätit lite till, tagit två sköna långpromenader, och sen ätit lite till. Imorgon ska vi hem till J & J och äta. Får se om jag lyckats bli hungrig tills dess. 

Annars firar jag påsk med att hyra ut film. Som chefen sa "det kommer en påsk nästa år också", så då var det väl bara att hoppa in och jobba. 

See ya!


Kommentarer
Postat av: Fia

JAG ÄÄR SÅÅÅÅ MÄÄÄÄTT :)

2010-04-02 @ 21:23:29
URL: http://soffia.blogg.se/
Postat av: Marie

Hur var filmen? Jag läste boken för ett år sedan och den var bara "för mycket" . Blev därför ingen snyftare i bokform. Bra slut trots allt....

2010-04-02 @ 22:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0