I augusti händer det grejer!

Det räckte liksom inte med att Harry fyller 1 år på fredag. Idag fick vi veta att han fått plats på vårt förstavalsdagis, och börjar den 18 augusti. Shit! Att fylla 1 år är stort, men att börja dagis är jättestort! Då är det inte bebis längre, då är han barn. Då ska han äta själv, leka ute, leka tillsammans med andra - vara stor! Jag tvivlar inte en sekund på att han inte kommer älska att gå på dagis. Socialare och mer nyfiken unge får man leta efter! Jag väntar fortfarande med spänning på "blyg-för-främlingar-fasen".

Supergulliga "tant Fia" ringde igår och var alldeles uppspelt! Hon hade tävlat om ett par skor till Harry från Pingpongkläder i Therese Mammablogg, och vunnit!


Jag blev såklart alldeles uppspelt och glad jag med! De är ju jättefina, och vilken snäll idé att tävla för Harry! Söta Fia!


Kommentarer
Postat av: Anna

vad fort tiden går, dagis redan!

2010-04-21 @ 02:07:44
URL: http://annaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0