Läget?

  • Svärisarna kom ju hem i tisdags. Glömde skriva det. Det slutade med att de spenderade 3 dagar på Rhodos, åkte buss från Grekiska fastlandet till Wien, och flög hem därifrån. De var väldigt nöjda, och tyckte inte att det hade varit särskilt jobbigt. Bra det.
  • Mina knän är bra igen. Jag tror dock att jag behöver köpa någon sorts stödggrej till vänsterknät, för en sena där krånglar lite fortfarande.
  • Jag har varit ute och snabbgått/långsamjoggat 2 gånger den här veckan. Båda gångerna på ridstigen i skogen. Båda gångerna kom jag hem med en hund full av hästbajs. Varför denna fascination av att rulla sig i skit???
  • Skolarbetet fortskrider enligt planerna. Det är väldigt svårt att producera text om ett ämne som man inte brinner för, i alla fall sådana här mängder (25-30 sidor), men det kommer att bli bra i slutändan.
  • Bloggen kommer nog stå lite still under helgen på grund av allt firande. På fredag kommer min familj, på lördag kommer Henkis, och på söndag är det vänner och bekantas dag. Så blir det när man bor i lägenhet och har minimala ytor. Roligt ska det bli i alla fall, och jag ser fram emot Harrys reaktion imorgon när vi går in och sjunger för honom! ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

fick ni inte välja ämne själva?



kul med kalas =)

2010-04-23 @ 00:22:30
URL: http://annaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0