Lite lätt manisk...

... som vanligt. Henrik sms:ade förut, och frågade vad vi gjorde. Svaret blev att "jag gör muffins, lagar mat och gör iordning på balkongen. Harry sover." Varför göra en sak i taget när man kan göra allt på en gång? :) Tyvärr så glömde jag att ta av muffinsen från plåten när de kom ur ungnen, så de blev lite torra - men lite chokladfrosting kan rädda det mesta! 

Imorgon ska vi grilla med föräldragruppen på Skutberget. Jag ser fram emot det jättemycket, och hoppas att det fina vädret håller i sig. *håll tummarna* Jag tänkte att vi förutom korv skulle göra lite pinnbröd, för det har jag i ärlighetens namn inte ätit på år och dagar. Det tror jag att min käre slasktratt till son också kommer uppskatta!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0