Malin!

Ja, du visste nog inte vad du krävde när du sa att "jag vill att du skriver att på bloggen att jag har varit hos dig. Kanske en bild, men det ska stå att MALIN har varit hos mig idag."

Malin har varit hos mig idag! :) Inte bara hon förresten, utan Linda och Anna också. Vi har försökt ses ett tag, men sist vi kunde allihopa samtidigt så hann vi ses på Wayne's i 30 minuter. Sen kräktes Harry i sin hakklapp och magsjukan var ett faktum. Idag sågs vi här hemma, och vi satt och snackade massor i några timmar. Väldigt mysigt, och väldigt skönt. Det blir ju så mycket bebis och rutiner hela veckorna, så att få prata (ja ok, vi pratade rätt mycket bebis vi med...) fest, skola och gamla minnen gav mig helt ny energi! Linda ska ha bebis i mitten av juli, så vi pratade barnvagn, skötbord, kläder och en hel del förlossning. Malin är lite småsugen, och Anna är vettskrämd. En lagom blandning.

Som den dåliga bloggerska jag är, så tog jag ju ingen bild idag. Borde ju egentligen passat på när hemmet var städat, jag var nyduschad OCH iordninggjord! För er nyfikna, så ser tjejerna ut såhär:


Jag och Malin en svirig kväll, någon vecka innan jag insåg att det var bebbe i magen....


Anna, Jag, Malin & Linda

Vi bokade in att gå ut den 15 maj, och nu j*klar ska det bli av!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0