Träff på Skutberget

Fy farao vad kallt det var! Jag vet ju att det alltid blåser där ute, men idag var det ju ändå fint väder när vi gick upp. Vi klarade av lite mer än 2 timmar där ute, men sen frös vi allihop! Harry visade upp sina nya skor, och de andra bebisarna spelade lite fotboll. :)


Harry äter pinnbröd. Det var (såklart) smaskens!


U & T äter korv med bröd. (Jag sa "nu hamnar du på bloggen"...)


Samling runt bordet.


Det var jättekul att spela fotboll!


Mamma fick också vara med lite grann.


U & T är också med och spelar.

Det var väldigt trevligt, och jag hoppas vi kan göra om det igen när vädret blir lite varmare. :)

Kommentarer
Postat av: ulli

Ha ha, vilka förskönande bilder på mig, NOT! :)

Har varit ute å gått med nya vrålåket nu, det var mycket uppskattat av T som för en gångs skull fick åka framåtvänd! Lite ovant för en annan dock, jädrar det kändes ju i armmusklerna efter 100 meter!

tack för en mysig dag iaf, kram!

2010-04-10 @ 18:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0