Transkribering

Hugga! Vilket arbete! Att föra över 2 timmars intervju till text är farao inte lätt. Det har tagit mig många dagar och timmar, men äntligen är jag färdig. Nästa vecka ska jag intervjua minst en timme till, och då är det bara att börja om igen med samma sak. Det är så mycket regler också (som jag vet att jag bryter mot, oh yeah...) som jag måste fråga om, och utan svar så är det svårt att bli färdig och komma vidare.

Jag känner mig i alla fall påväg. Jag vet vad jag skriver om, är säker på att det är det här jag vill skriva om, och jag har tillräckligt med stoff att använda mig av. Here I go!

Kommentarer
Postat av: Anna

skönt att du valt rätt ämne o så iaf :)

2010-04-21 @ 02:09:51
URL: http://annaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0