Utanför mina ramar

Jag är inte tjejjig. (Stavas det verkligen med 2 j?) Inte alls. Jag är väldigt dålig på att fnissa. Mitt skratt har jämförts med det från Flin i Lejonkungen. Jag kan inte ens fejka ett gällt skrik om jag blir rädd, jag slår direkt istället. Jag skulle aldrig (i alla fall inte medvetet) kunna utnyttja min kvinnlighet för att få som jag vill. Ja ni vet, blinka med ögonen, kråma sig och fnissa. No way. Då gör jag hellre det som ska göras själv.

Men, igår vidgade jag mina vyer. Nu var det dags att plocka fram vårbenen ur garderoben av hår, och det skulle göra snabbt. Jag vågade modigt nog prova på något nytt:

Veet's Warm Wax! (går inte att lägga in någon bild)

Det låter som reklam, men det är det inte. Jag är bara supernöjd ändå! Att jag kunde bli glad över att få slita bort stora remsor med hår från min kropp trodde jag inte, men resultatet är riktigt bra. Lena ben direkt, det gör faktiskt inte särskilt ont att dra bort remsorna (jag kör mitt mantra "jag har fött barn, jag klarar allt"), och det tog inte mer än en kvart.

Det står på burken att det räcker till 2 omgångar på benen, men det räcker absolut till mer! Jag köpte min burk på Ica Maxi för ca 69 kr, och det tycker jag är väldigt överkomligt! 

Nu är det bara att dra fram alla byxor med korta ben (Ja  ni ser, jag har ingen koll på vad sånna heter ens!), för här ska solas inför sommaren! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0