Det är ingen överdrift...

...att säga att en Grand Danois kan konsten att bädda - ni vet det där kringtrampandet som hundar kan pyssla med i timmar innan de väl lägger sig ner. Ombra är urtypen av en bäddare, och i sina värsta skendräktighetsperioder så driver hon oss till vansinne när hon bäddar sönder soffor och klädslar.

Den här grandisen visar exakt hur man ska göra!

Nu när hormonerna är lite vilsna i Ombras kropp, så bäddar hon i sin lilla soffa varje stund hon kan. Idag hittade jag blodspår, och blev lite lätt hysterisk när jag först trodde att operationssåret gått upp - men nej. Hon har helt enkelt bäddat och puffat så mycket i soffan att det gått hål ovanpå nosen. Jag har sagt det förut, och jag säger det igen: hundskrälle!

Älskade näsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0