Google's översättning

Jag skrattar så att jag gråter när jag översätter bloggen till engelska med hjälp av Googles översättning! Såg att jag har en läsare i USA som återkommer ofta, och tänkte om det kanske till och med är så att den personen är engelsktalande (Skriv gärna vem du är! Jag är supernyfiken!) och översatte därför sidan på prov.

Inlägget om mina styrkor blev ju hysteriskt roligt:



Inte dåligt att se tillbaka på sin EGEN förlossning. Det är det inte många som kan! Haha! Sista kommentaren inom parentes är ju bara hysterisk!


Kommentarer
Postat av: ♥ ♥ ♥ BAMBI - nybliven 2-barnsmamma!! ♥ ♥ ♥

Haha! Som lärare i engelska så vet jag inte om jag ska skratta eller gråta... men det blir nog till att skratta ;)

2010-08-07 @ 22:06:50
URL: http://bambi.blogg.se/
Postat av: Fia

HAHAHA :D feel free to leave here with me!

2010-08-08 @ 00:48:13
URL: http://soffia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0