Igång igen!

Åh vilken skön "löprunda"! Vet inte om man får kalla det löprunda om man inte springer hela tiden, men idag sprang jag på bra för att ha suttit still i två veckor - om jag får säga det själv! ;) Jag har så mycket demoner och spärrar att jobba med när jag springer, och jag får hela tiden ont på nya ställen. Klaging hele tia, som vi säger här i skogen... Fia är därför bra att springa med. En toppenpeppare och positivinjektion som jag behöver! Tack kära du! På slutet fick jag till och med ett ryck och gjorde armhävningar mot både en bänk och mot bilen när vi kom tillbaka. Dags att ta tag i kroppen!

Igår fixade jag en yoga-film för nybörjare som jag tänkte köra några gånger i veckan. Jag behöver stärka mina muskler, min stabilitet och sen även forma figuren lite... :) Jag la fram mattan på golvet, och sen kom jag inte längre. Det blev lite viktiga samtal som behövde betas av, och vips var klockan 23... Men - jag fick fram mattan, var ombytt, och hade filmen på g -  så jag var i alla fall halvvägs! ;P


Tummen upp för mig!

Kommentarer
Postat av: Fia

Tummen upp för oss :) Nu kör vi!!

2010-08-12 @ 22:50:28
URL: http://soffia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0