Jag har gjort något som är...

...ovanligt nuförtiden som jag alltid gjorde förr i tiden - pysslat! Förr i tiden knåpade jag ihop både halsband, armband och örhängen kilovis, och hade alltid något egendesignat i tokig färg på mig.

Jag har haft en idé på en present men helt enkelt inte haft varken tid eller ork att väl sätta mig ner och knåpa ihop den. Varför gör jag inte det här oftare? (Orken och tiden, hörru!) Jag har inte direkt många kreativa utloppskällor idag, så att få tänka ihop mönster, sammansättning och dekoration var hur kul som helst! Ni får inte se hela, utan bara en liten del, eftersom den kommer att bli bortgiven(?) inom snar framtid.

Tänk vad roligt att få en sån här!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Spännande! Pyssla som är det roligaste som finns!

2010-08-11 @ 10:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0