"Kvinna minns din styrka"

Bambi hittade den här stenen, och skrev ett inlägg där hon uppmanade andra att skriva om sina kvinnliga styrkor. Jag har gått och funderat på det här ett tag...



Jag känner mig stark när:

» jag tänker tillbaka på min förlossning.
Att jag kunde behålla lugnet trots att det egentligen kunde varit en väldigt jobbig situation (med sugklocka).

» jag vågar stå för mina egna åsikter. För några år sedan hade jag velat med blicken och hållt med, men inte längre.

» jag är mamma till Harry. Jag vet att jag är en bra mamma, som gör bra val och ger honom en stabil grund att stå på.

» kan motstå att äta onyttigheter. Mina små ät-djävlar på axlarna vinner mer och mer sällan...

» jag är trygg i mig själv. Att veta mina egna gränser, brister och bra sidor gör att jag inte behöver tvivla på mig själv.

Gör listan du med!
(har du ingen egen blogg får du gärna skriva här hos mig!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0