Pappkartongen

Där låg han. Iskall i en pappkartong med klisterlappen "sparas tills vidare" på. Lite rufsig, och några småsår. Annars var det min katt. Känslan går inte att beskriva. Helt sjukt.
Jag var bara tvungen att få se med mina egna ögon att det var han. Om inte, så hade just ordet "om" snurrat i mitt huvud. Nu vet jag att det utan tvekan var min katt som inte längre kommer jama och slänga sig på rygg intill mig i sängen. Aldrig mer hoppa upp direkt i mitt knä när jag tar fram kloklipparen. Aldrig mer låta Harry klappa på honom sådär hårdhänt. Aldrig mer ligga på min mage och kurra. Tissefnatten.
Vi saknar dig.

Kommentarer
Postat av: Fia

Kramkramkram och stor KRAM ♥

2010-08-23 @ 20:41:11
URL: http://soffia.blogg.se/
Postat av: ulli

Usch vad ledsamt :( Starkt av dig som ändå vågade "identifiera" honom. Törs inte tänka på hur jag hade reagerat om det var min Alfie... Tänker på er och förstår att ni saknar lille gosen. Kram!

2010-08-23 @ 22:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0