Snart Midnattsloppet...

... och jag vilar mig i form. Var ute på joggtur själv häromkvällen, eftersom hunden inte får göra något kul än på någon månad. Att jogga själv är liksom nästan lite farligt, och jag njöt inte direkt. Som tur var så fick jag jätteont i en muskel precis nedanför nyckelbenet, och inbillade mig genast att det var en propp som skulle döda mig därute ensam i skogen - så jag lunkade sakta hemåt (då hinner man också parera eventuella våldtäktsmän och bergatroll). Utan hund är det INTE kul att träna, så jag får väl ragga tag i Fia eller mamma för springturer närmsta tiden. Systerpyster reser sig i form, och åker till London nästa vecka *fnys*, så hon är inget träningssällskap att räkna med. ;P
Bild på entusiastiska joggare från Midnattsloppet i Götet förra året. Är inte flickan på första raden lite ung för att springa runt på stan så sent?? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0