Till Irma på de gröna ängarna

Jag tänker på dig idag Pimsie. Idag skulle du ha fyllt 25 år, och vi skulle ha firat dig med en hejdundrande hårdmacketårta med massvis av morötter. I boxen hade fått äpplen och annat gott att tugga på, och vi hade överröst dig med pussar och kramar. Mest av allt hade jag pussat din underbara mule, fastän du antagligen tyckte att jag var lite irriterande. Du hade nog försökt tugga och trampa lite på mig, och det hade varit ok - det är ju trots allt din födelsedag.

Jag saknar dig älskade hästen, och tänker på dig hela tiden. Jag har nog inte fattat att du inte finns här längre, men jag vet att du springer på gröna ängar och äter gräs hela dagarna. Det kommer aldrig att finnas någon annan som dig. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0