Dag 1: Presentera mig själv

Hej kära läsare!

Johanna heter jag. 27 jordsnurr gammal och 170 centimeter över havet. Jag är mamma till Harry, som är 1½ år gammal, och bor tillsammans med min älskade Henrik. Vi har varit tillsammans i snart 10 år, och firar detta genom att flytta in i vårt första hus.

Jag är en väldigt ödmjuk och lugn person. Att lyssna är en av mina bästa egenskaper. Samtidigt är jag självsäker och vet vad jag vill. Jag har sjuk, och ganska (läs väldigt) torr humor. Jag älskar att märka ord, är civilspråkpolis, gillar att skriva och har ett stort behov av att tömma huvudet, kommer ihåg att det heter afasi när man glömmer ord men vet aldrig vilket ord det är jag letar efter, och har alltid haft väldigt lätt för språk.
Jag blir tokig om jag inte får lyssna på musik varje dag. Jag är en hypokondriker utan dess like. Jag är väldigt envis. Jag arbetar med autistiska barn, och jag tror på det övernaturliga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0