Dag 2: Min första kärlek

Oj... *kliar sig i huvudet*

*försöker minnas*

Ja, vem utav dem var det nu som var först? :) Sedan jag började skolan har jag varit killtokig. Kär i en ny snubbe varje vecka. Under högstadiet var det nog värst, för då var ju liksom alla snygga... :)

Min första kille däremot, och som jag fortfarande minns med värme, är C. Vi var ihop redan i första klass, och på den tiden var det ju väldigt oskyldigt. Att vi var ihop innebar väl mest att vi umgicks på fritiden... Vi har ihop i flera omgångar, för det hände ju rätt ofta att man gjorde slut och blev ihop med någon annan ett tag, och sen frågade man chans igen och ... ja ni vet. Vi var nog ihop från och till under 4 år när jag tänker efter, och vi hade väldigt roligt tillsammans. Med honom dansade jag min första tryckare (på ett kalas i hans källare). Vi gick i samma klass ända upp till nian, men nu har vi ingen kontakt alls. Han var min första kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0