Jag vill vara på jobbet!

13 december måste ju vara en av de tråkigaste dagarna att vabba på. Jag missar inte bara lussefirandet på jobbet (vilket i sig också tyvärr innebär att ungarna missar det eftersom vi är kort om folk och inte kan gå dit och titta), men Harry missar även sitt firande. På Harrys dagis har de inte luciafirande för föräldrarna (what the hell liksom) utan lussar bara för de två avdelningarna. Eftersom han älskar när andra sjunger så hade han nog tyckt att det var jättemysigt... Men, när båda mina killar är gnälliga och snoriga (den äldre är värre än den yngre...) så får jag stanna hemma och ta hand om dem. Förut åt vi nyponsoppa med glass i, och då kändes det genast lite bättre! ♥


Kallt OCH varmt på samma gång! Smaskigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0