7 saker du inte visste om mig:

♣ Jag har många knasiga tvångstankar. Exempelvis så måste jag äta ett popcorn i taget, och bita av den bulliga delen först...
♣ Jag klarade mitt körkort på första upppkörningen. Krävdes 4 teoriprov innan jag kom dit...
♣ Jag har ingen som helst kontakt med min mormor och morfar. De är knäppa, och så är det med det.
♣ Jag har enorm prestationsångest, och otroligt höga förväntningar på mig själv.
♣ Jag såg Titanic på bio 7 gånger. Eller var det 10? Många gånger var det i alla fall.
♣ Jag måste ha matchande kläder på mig när jag går utanför dörren. Mestadels inomhus också faktiskt...
♣ Jag var en killer på att göra blandband när det begav sig, och har en bandspelare i köket där jag fortfarande lyssnar på dem. Ofta!

Gör gärna listan på din blogg också!! :)

Kommentarer
Postat av: Soff

Men om jag visste alla utom popcornet, det är ganska bra va? :) Kram gumman!!

2010-02-18 @ 21:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0