Drömprinsen

Verkligen! Det är j*kla synd att min gubbe är så galet envis med att inte gifta sig, för annars hade jag svarat ja direkt. Snällare och mer underbar än honom finns inte. Nej, det kan inte vara möjligt!

Jag kände mig lite hängig på eftermiddagen, så när Henki kom hem så åkte han till sina föräldrar med Harry och Ombra - så att jag kunde vila upp mig. Hur gulligt är inte det? ♥ Precis vad en sliten morsa behöver! Jag har sett på film, ätit lite popcorn och godis, och bara vilat. En sån eftermiddag sker inte ofta, så jag utnyttjade den till fullo. Nu ska jag ta en lång dusch, för det brukar ta knäcken på en inkommande förkylning!

Hoppas att ni har haft en trevlig eftermiddag ni också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0