En lång födelsedag

Igår ringde älskade C och sa:

 - På fredag kommer jag och hämtar dig 18.30. Bara så att du vet! Jag har redan fixat så att Henki är hemma med Harry!

Sånt är kul! ♥ Det var över ett år sedan vi umgicks bara hon och jag. Inga barn. Inga djur. Äntligen!

På lördagförmiddag (då jag fyller) ska vi träffa lite bekanta som vi inte sett på jättelänge heller. Vi umgicks jätteofta som små, och nu är vi plötsligt vuxna och har barn. Jättekonstigt! :) På kvällen ska familjen ut och äta på Mongolian Steakhouse. Där har jag inte varit på år och dar heller. Att hela familjen är samlad hör heller inte till vanligheterna! Fast det är ju inte hela familjen... Henki är totalt oromantisk och åker på Rammstein-konsert på lördag, så firar vi med honom och hans familj nästa helg.

Det blir en lång födelsedag helt enkelt, och det är aldrig fel! På lördag tänkte jag baka den här.

Bild från http://www.catya.se
Hoppas att den är lika god som den ser ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0