För er som undrar:

  1. Jag satt inte bara och google frisbee helt appropå häromdagen, utan skälet var att jag hade kastat frisbee med Ombra på morgonpromenaden. Jag kastade såklart också bort frisbeen på en jättestor och oåtkomlig snödriva - därav insikten om varför man gör det på sommaren... Jag skulle sen leta upp en bild till mitt inlägg, och därför kom jag över den "fina" bilden på frisbeepojkarna! :)
  2. Varför heter Harry just Harry? Jo, när vi insett att det var bulle i ugnen så satt vi och spånade namn, jag och Henki. Jag hade tjejjigt nog sparat en liten lista med fina namn som jag gillar, och läste den för Henki. Efter det sa han några namn som han gillar, och det gemensamma namnet vi båda sa var - Harry! Det här var redan i vecka 9 ungefär, så det var tur att det blev en Harry till slut också!
  3. Katten är frisk från både orangekisseri och kloavfall. Han har ett helt sanslöst läkkött, den gamla farbrorkatten!
  4. Mammas och pappas hus är sålt. De fick mer än vad de begärde, och har skrivit kontrakt. Flytten påbörjas nästa måndag.
  5. Jag är mammaledig i ca 6 veckor till. Sen är det dags för examensarbete (typ C-uppsats), och sen är det meningen att jag ska vara "färdig" pedagog.

Nu slapp ni sitta där och fundera resten av dagen! Skönt va? ;P


Det ska bli skönt när våren kommer och alla tjocka kläder
och mössor inte längre behövs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0