Maximal otur?

Historien om téet i mobilen är faktiskt helt osannolik. Henrik spillde coca cola på bordet, torkade upp det med en våtservett, och hängde den blöta våtservetten på kanten av min tékopp. Våtservetten lyckas då suga upp té med ena änden, och göra så att det droppar ut över bordet med den andra... Efter att jag skickat ett sms så lägger jag tillbaka mobilen i den lilla pölen - vilket jag inte märker. Det är nämligen mörkt i rummet eftersom vi nyss sett på film... Mobilen ligger i pölen i högst 15 minuter, men på den tiden hinner displayen suga åt sig massa fukt, batteriet hinner stendö(kortsluta?) och hela mobilens insida var genomblöt av jasmindoftade té.

Ibland har man tur, och ibland så går det bara käpprätt åt skogen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0