Säljes:

Barndomshem. Jag har visst glömt att berätta det här... Mamma och Pappa säljer sitt hus, och flyttar tillbaka till området där de fann varandra en gång i tiden. De har hittat en 3,5-rummare på 114 kvm som uppfyller behoven (stora sociala ytor, inhysning av hemmaboende lillsyster, inga skötselbehov) och de flyttar dit inom kort. Kommer jag att sakna huset? Absolut. Kommer jag sakna området? (skogen inpå knuten) Absolut. Gör det mig något att de säljer? Absolut inte. Hemma är där Mamma och Pappa är, sen är det bara att skeppa dit resten av familjen så är jag lycklig. ♥

Jag tycker att det är modigt av dem att våga bryta upp från ett liv de haft på samma ställe i 25 år. Det är helt galet länge... Ja, Mammas halva liv faktiskt! Men, det behövs som sagt stora renoveringar inom de kommande åren, och de har tröttnat på att fixa hemma. Hyreslägenhet är ju perfekt då.


Hej då huset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0