Äkta kärlek?

Jaa hörrni, mina kära läsare. Idag är en bra dag. Fast egentligen inte faktiskt, för Harry har krånglat hela natten, krånglat hela morgonen, och krånglar med maten. Men, det är inte det som är grejen idag - idag är grejen kärlek! Lång, envis och djup. Och banne mig äkta. Sådär äkta att jag blir alldeles fullkomligt och fullständigt förtvivlad bara av tanken på att vara utan honom. Alldeles fullkomligt och fullständigt lycklig av att få vara med honom. Det är ju vi, inte jag och han, utan vi. Vi tillsammans lever vårt liv, och vi gör det damn well om jag får säga det själv. "Like two peas in a pod". Jepp, det är vi.

Idag är det 9 år sedan jag och Henrik träffades och blev ihop. 9 hela år. En tredjedel av mitt liv för att vara exakt. Det är faktiskt helt sanslöst! Jag tycker att Harrys 9 månader har gått fort, men de här 9 åren har bara schvishat(?) förbi. Tiden går visst fort när man har roligt! :) Jag kan också utan tvekan säga att de sista två åren varit de mest intensiva. Djur, bebis och ny lägenhet - men också så mycket kärlek. Att få ett barn ihop ger så starka band, att jag blir alldeles fullkomligt och fullständigt tårögd och känslosam. Jag hade inte varit densamma utan Harry, och defintivt inte densamma utan Henki.

Jag kan inte tänka mig ett liv utan min Henki, och jag tvivlar inte en sekund på att han inte känner likadant om mig. ♥

 På Kreta 2003 (Foto av foto, därav den dåliga kvalitén.)

 4 år tillsammans

 I Egypten mars 2008

 Hova Riddarspel 2009 (Harry på magen i bärsjalen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0