Kärleksmys

Ja, vad ska jag blogga om idag? Vi hade myskväll igår, min sambo och jag. Harry sov på begäran hos sin farmor och farfar, så vi tittade på film och åt chips! Idag tog vi sovmorgon till tio - förstår ni vilken lyx! :) Att ta sig tid för varandra är nyckeln till kärlek hörrni. Man får aldrig glömma de små sakerna, och bara en sån enkel sak som att se en film tillsammans en kväll höjer mysfaktorn rejält. En kram, puss på kinden, eller ett litet nyp i baken gör vem som helst glad! Ta hand om varandra, så mår ni bättre - jag lovar!  

Ikväll har vi hundledigt istället, för imorgonbitti ska vi till F-stad och hälsa på Tuss. Jag har längtat så efter henne! ♥ Eftersom hundkskrället fortfarande läcker så får hon stanna hos farmor och farfar istället. 


Jättekul att leka med det förbjudna presentsnöret!


39 graders feber ger en lite slirig och rosig bebis...


Jag måste undersöka den där....


Lite styrketräning!


Glad Harrybebi! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0