S.A.T.S

Har man inte råd att gå på exklusivt gym med personliga tränare, gruppträning och babypassning - så får man helt enkelt träna på egen hand. Jag kan stolt berätta att jag sedan jul gått ner 5 kg (inte från magsjukan!) genom att motionera och sluta äta godis och chips. Jag äter fortfarande popcorn, kaffebröd och annat smaskiskt i mängder - men just lösgodis och chips är mina största bovar så de skippar jag.

Mitt S.A.T.S står för: Snö överAllt så Trampa på Snabbt. Tunga kängor, bebis i pulka att dra bakom sig, och miljoner stigar i skogen ger en optimal helkroppsträning för både mig och hunden. Dessutom är det kul! Jag och Ombra gör något tillsammans, Harry sover ute i friska luften, och jag blir smal(are). Perfa! Det är bara att hojta om ni vill med och trampa någon dag!

Dagens tur var lång, och vi gick nog i över en timme. Hemifrån oss till ridspåret (ca 1 km), halva ridspåret (1 km), från ridklubben hem (2 km) = 4 km i stundtals knähög snö med 11 kg extravikt. Inte så konstigt att jag är dyngsur över hela kroppen! 

Nu ska jag fräscha till mig, för efter lunch är det dags för Farbror Katt att åka till doktorn. Kissar man orange istället för gult, så är det dags för doktorn - med en gång. ♥


Kommentarer
Postat av: Elina

Vi vill med! Vi vill med!!! jag har 15 extra kilon på mig som ska bort!!! innan 31 maj annars får jag springa statsloppet

2010-01-21 @ 21:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0