Sjuka hela tiden.

Är det såhär det ska vara att ha barn?

Magsjuka veckan innan jul. Smittade hela familjen. Influensaliknande sjukdom i Stöten. Hela familjen smittade. Ingen nyårsfest, bara mat från Mackedonken och dålig film. Harry är den enda som varit "frisk" genom alla sjukdomar, så han är vår "prime suspect" för bassilusker av den värre sorten. Egentligen skulle vi åkt och hälsat på Tuss imorgon, men eftersom både jag, Henki, mamma och min syster är sjuka så stannar vi hemma. Tjihoo.

Jo just det. Harry har kläckt fram tand nr 9 nu i Stöten. Helt sjukt. Han bet mig ordentligt i kinden ena dagen. Jag trodde att han skulle vara go och pussas, men icke...


Tandmärkena markerade i blått... Ordentligt ont fick jag, och det gjorde ont i flera dagar efteråt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0