Eclipse

Åh vad jag önskar att jag kunde få berätta för er allt vad jag känner och tycker om den här filmen, men jag vill inte förstöra för någon som tänker vänta på DVD-släppet.

Jag kan bara säga såhär: Perfektion. Känslostorm. Transportsträcka. More to come. Spänning. Död. Lycka.

Att se filmen på bio någon av de första spelningsdagarna är dock ett misstag. Medelåldern i biosalongen var ungefär 10 år, och då var vi ändå några som höjde den ordentligt. Utan att säga för mycket om handlingen, så skrattade fjortisarna på fel ställe, skrek ut "men gör såhär!" mitt i de allvarligaste stunderna, och prasslade ändlöst med sina godispåsar. Sånt stör mig. (No shit, Sherlock? Jag som älskar folk!) Jag ser därför fram emot när filmen landar i datorn om någon månad, och jag kan se den helt ensam i min egen soffa.

Jag kan erkänna att jag var lite nervös innan filmen började. Konstig känsla. Däremot är det inte många filmer som tagit mig med lika stor storm som denna serie. Nu efteråt känner jag en sorts mild tillfredställelse, men är alltid sugen på mer! Twilight-drogen flyter i mina ådror! :)


Jag erkänner; i den här filmen är Jakob snygg. Jisses vilken kropp. Så, nu var det sagt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0