En liten hint...

...om vad vi sysslat med idag:
Harry vaknade 06:15, vilket är chocktidigt för oss. Jag sitter i soffan nu med hela datorn full i bilder från allt möjligt, som ska fixas och trixas och sen publiceras här. Huvudvärken säger dock att det får bli en annan dag. Kanske om jag äter glass med jordgubbar, så känns det lite bättre? :)
Jag lägger ut en liten brasklapp om att bloggen antagligen kommer vara halvnere under helgen. Imorgon är det fullt ös medvetslös hela dagen med bebis-snos på förmiddagen, jogg på dagen och sen middag på kvällen. På lördag jobbar jag kväll, och sen på söndag jobbar jag hela dagen. Känner mig superpeppad... :) Jag ser ju på läsarantalet att ni sysslar med andra saker än att sitta här, så fortsätt så - så tar jag nya tag till veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0