Milspåret & finbesök

Ja det är vad jag har pysslat med de senaste två dagarna. Igår fick jag stolleryck och ringde Fia. "Ska vi ta milspåret på Skutis ikväll?" Hon tyckte det var en bra idé, och efter att ha knallat rundan i tempo furioso med åskan och regnet i hasorna så insåg jag också att det var en bra idé! Jag fick lite ont i ryggen på vänster sida, men annars fick jag bara ont i armbågen(min kropp ÄR inte normal...) - knappt någon träningsvärk alls i övrigt! Fantastiskt! Hajken tog ca 1½ timme, vilket är bra med tanke inför Midnattsloppet. I värsta fall kan vi ju gå runt och ändå klara det på normal tid! Ombra var också med såklart, och sprang väl 1,5 mil sammanlagt med alla sina turer i skogen. Perfekt!
Otroligt vackra vyer från motionsspåret!

Idag hade vi I, D & C här på besök. Kameran åkte som vanligt INTE fram - skamligt beteende för en bloggare inte sant...? Vi fikade hembakta muffins (ja jag är värsta husliga  hemmafrun tydligen! Vad gör man annars med sina gamla bananer??), och sen tog vi en tur till lekparken. På fredag blir det middag ute tillsammans, vilket ska bli jättemysigt!
Ikväll blir det Snabba Cash hemma i soffan, eftersom den är veckans DVD-släpp. Recension kommer imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0