Minus på vågen!

Jag blir alltid lika förvånad när jag prövar något nytt - som visar sig fungera! Jag har kapat mitt kolhydratintag med ca 80 %, och det har på ca 2 veckor resulterat i - 2 kg på vågen. Mätte magen också, och det visade - 2 cm! Yey! Jag känner mest förändring på mina kläder, där mina nyinköpta shorts helt plötsligt halkar upp i arslet vid minsta rörelse - och det har de INTE gjort tidigare! :) Nu har jag 11 kg kvar till min målvikt!
Nu är mina träningskumpaner tillbaka från Italien, så nu ska det bli mer fart! Idag åkte vi upp till F-haga och handlade hundmat. Vi passade på att gå 5 km-spåret på Sisu-gården i hettan, och det tog! Vilka uppförsbackar! I sista backen så flåsade både jag och mamma (som körde Harrys barnvagn dessutom, hehe...) som blåsbälgar och hade inte långt kvar till maxpuls. Vi kom överrens om att tajma matinköpet med promenad nu framöver, för den slingan måste vi ta igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0