Berocca Boost

Som Buzzador är jag nu med i en kampanj med Berocca Boost - vilket kom mycket lägligt mitt i en tröttperiod. Henki har de senaste två veckorna antingen jobbat över, eller varit i garaget och skruvat ihop Forden, så jag har tagit hand om Harry själv mestadels av dygnet. Som tur är har mamma och pappa hjälpt till, annars vet jag inte hur jag hade orkat.

Nu ska jag i alla fall börja ta Berocca Boost varje morgon, och se hur det piggar upp mig!


Under sommaren är det lätt att känna att varken tid eller ork räcker till - det finns ofta så mycket roligt som ska hinnas med. Låt en Berocca Boost lösas upp i ett glas kallt vatten, drick upp och känn energin återvända tack vare Berocca Boosts kombination av vitaminer, mineraler och uppiggande guarana.

Är ni sugna att prova, så be mig ta med ett prov när vi ses!

Kommentarer
Postat av: ulli

Jag vill ha! :)

2010-06-30 @ 20:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0