Dagen efter...

... och jag vaknade faktiskt och kände mig lite bakfull - trots noll alkoholintag. Kanske har många känslor och intryck samma uttorkande effekt på själen som på levern? :)

Det var en tillräckligt lång examensceremoni med lite tal, sång och en liten promenad över scenen till applåder. Det var sen på kvällen på middagen med familjerna som jag blev alldeles överröst med kärlek och underbart fina gåvor och sällskap. Jag hade tänkt ta bilder på alla fina presenter och blommor (Tack Faster K med familj för de otroligt fina blommorna - jag blev mycket rörd och överraskad!) men dagen har bara runnit iväg, och de senaste timmarna har jag suttit med nästa veckas uppgift i distanskursen. Jag ska anstränga mig imorgon innan blommorna hinner börja vissna/blir uppätna av katten!

Jag kan inte annat än att säga tack för alla grattishälsningar här och på FB - jag blir jätteglad!

Kommentarer
Postat av: Elina

Grattis!

p.s. ser du va duktig jag är på att kommentera=)

2010-06-12 @ 22:33:58
Postat av: Fia

Du är bääääääääääääääst :)

2010-06-13 @ 03:14:38
URL: http://soffia.blogg.se/
Postat av: Linda

GRATTIS till en strålande insats (ledsen att det blev en lite sen gratulation).

Jag tycker att du är superbra som fixat detta!

2010-06-13 @ 08:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0