En solig dag med lillklimpen

Som jag skrivit tidigare är Mariebergsskogen det ultimata resmålet här i stan en solig dag. Som många andra tog vi oss dit i måndags, och hade en mycket trevlig dag tillsammans - jag, Harry, mamma och Ombra.


Det är roligt att titta på djuren med bästa mormor!


Alla skulle titta på getterna! :)


På Terrassen serverar de närproducerad mat som är helt fantastisk! Jag och mamma åt fish&chips på Väneraborre, och Harry fick pannkakor.


Dags för lilla ärtan att stå på egna ben.


Det gick inte så bra...


Finn INTE fem fel. Revbenen på hunden saknas. Äntligen!


Det är något underbart med den här bilden. Lite frihet på något vis! :)


Det var ju så jobbigt att en liten sovpaus var behövligt på vägen hem... ♥

Jag missade att ta kort när vi träffade en "liten" grandis-valp som Ombra busade med. Folk förstår inte när jag säger att Ombra är liten för att vara Grand Danois, men den här hanvalpen var bara 4½ månad och var nästan lika hög som henne. Förstår ni då? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0