Grädden på moset

... för den här dagen, annars kantad av ilsken unge vs. trött mamma, var att karlsloken dundrar in kl 20.30 och är full som ett as. "Jobbfesten" började redan vid lunch (vem farao sanktionerar halvdagar för att personalen ska supa?) så han var inte i gott skick. När jag kan höra honom andas nerifrån hallen vet jag hur illa det är... Efter att först försökt gå ut med hunden (gick inte eftersom grinden till trappen var stängd och således kom ingen hund...), gjort ett långt besök på toaletten, och sedan gett mig några sliriga blickar däckade han i sin säng 20.45.

Om jag tycker att det är elakt att hänga ut honom på bloggen? Ja. Inga fler kommentarer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0