Köpa hus?

Som sagt så ska ju allt gärna hända samtidigt, så mitt i all examensyra ska vi imorgonkväll gå och titta på ett hus. Det här är det första "seriösa" huset vi hittat på länge, för allt verkar finnas som vi vill ha.
 - Stor, plan trädgård.
 - Minst 3 sovrum.
 - Minst 2 toaletter.
 - Öppet kök.
 - Dubbelgarage.
 - Friköpt tomt.
 - Bra område.
 - Bra läge i området.

Detta huset är också väl inom prisgränsen, och har det enda vi letat efter och haft som krav alla år (började ju titta för 3 år sen herregud...) - nämligen ett redan existerande dubbelgarage. Annars går det INTE förstår ni. Det är bara att hålla tummarna för att besiktningen är hyfsat ok, och att ingen miljardär trissar upp priset som vanligt. Jag lägger ut en länk om jag fortfarande känner likadant efter visningen imorgon.


Kan det vara så att det är vår tur nu? :)


Kommentarer
Postat av: Anna

vi har också kanske ett hus på G nu, ååh jag hoppas SÅ mycket!!! ett billigare hus den här gången, som vi får renovera själva vartefter. inget garage eller så, inte ens plats för tvättmaskin inne. men bara att ha nånstans att bo som är mer än 35 kvm vore något!

2010-06-11 @ 20:52:27
URL: http://annaflickan.blogg.se/
Postat av: sofia

Va spännande! Jag håller tummarna!!

2010-06-11 @ 21:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0