Den sista timmen

Det går inte att blogga om något konstruktivt och intressant när klockan är 22:48 en söndagkväll. Inte efter en dag med arbetande och taskig sovmorgon. Jag är helt slut! Kroppen skriker "sooooooov", men jag vet att jag kommer vara lika trött imorgon igen. Jag har träningsvärk efter cykelturerna fram och tillbaka till jobbet. Trots dagliga långpromenader med hunden i över 2 år, så har jag tydligen inga benmuskler. Axlarna ska vi inte ens prata om. Jag ska jobba hela påskhelgen också, men sen får det vara ledigt ett tag. 3 helger på raken är inte så kul. Kul i plånboken, men pengar är faktiskt inte allt. 

Imorgon blir det ÖF på förmiddagen, sen hem och invänta inredningsparty hos Fia. DET är höjden av ålderdom känns det som. Förr i tiden var det sexparty med all världens maskiner och tillbehör. Nu ska jag handla ljuslyktor och löpare i "shabby-chic"-stil. Känner ni spänningen? :) Nej, jag bara skämtar. Det ska bli jättemysigt, och jag kommer handla för en massa pengar jag inte har. Ljuslyktor behöver inte gömmas i lådor, och ger inte sambo massa dumma idéer. Mycket bättre.

Gå och lägg mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0