Obalans

Jag är riktigt oaktiv här just nu, och det är ju tråkigt för er. Jag mår jättekonstigt, och antingen så är det bara lingonveckan som spökar med mitt blodtryck, eller så är det något jag får kolla upp med doktorn. Jag är illamående på eftermiddagarna, har konstant huvudvärk från sekunden jag vaknar, yr i huvudet, och trött. Det kan ju vara många saker, exempelvis blodtrycket, blodsocker, järnbrist, magkatarr, eller bara trötthet - men jag väntar några dagar till innan jag går till Doktor Idiot. Han har ingen koll alls nämligen, så jag är inte särskilt sugen. Gav mig stretchövningar för min trasiga axel när jag hade så ont att jag till slut fick kortison (av en annan doktor) till exempel. Han yttrade också orden "jag gillar inte att skriva ut medicin", vilket inte föll mig i smaken alls. Att gå till honom med diffusa symtom känns inte så inbjudande.

Jag ska snart dra med mig bebis och hund ut i snön för en långpromenad. Det är ju blodtryckshöjande, så jag hoppas det hjälper lite. Nu ska Harry stoppas. Han är i färd med att äta upp sina böcker. På riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0