A walk to remember

Insåg precis det komiska i att se den filmen just idag... :) Tänkte inte på det innan! Jag har bara sett den en gång innan, och var inte särskilt nöjd. Alla sa att den var så himla fin och romantiskt och snyftare och en film man måste se. Jag tyckte ju Twillight var kass första gången jag såg den också(kan ni förstå...) men när jag såg om den så vet ni ju vilket totalt beroende den skapade... A walk to remember var faktiskt bättre andra gången den med. Så himla fin snyftare som man inte måste se, men borde för att den är så himla romantisk. Den har dessutom ett bra soundtrack med huvudpersonen Mandy Moore som är en riktig talang. 



Har ni sett den? Vad tyckte ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0