Äta sand?

Nej, idag har Harry lärt sig att det inte är någon höjdare. Vi gick ut i sandlådan för att gräva och bygga lite figurer, och en och annan nypa slank ju ner... Han grimascherade lika illa varje gång, men fortsatte ändå att glatt stoppa sanden i munnen. :)


Den fina skottkärran med saker i skulle ju såklart med. I där finns allt man behöver för att leka i sandlådan: hink, spade, kratta, figurer att fylla, bilar och vattenkanna. Den fick han i ettårspresent av gudmor C! ♥

Idag har vi varit hela familjen tillsammans hela dagen. Jättemysigt! Jag är "färdig" med mitt arbete, och inväntar bara handledarens sista kommentarer. Därför kunde jag ta ledigt idag, och följde med till Öppna Förskolan på förmiddagen:


Harry och M gungar på gunghästarna! :)

Det är så mysigt att få vara tillsammans en hel dag såhär. Det händer inte ofta! Till sommaren har vi 5 veckor ihop, och jag längtar tills dess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0