Fias födelsedag!

Nyss hemkomna från promenad efter ÖF. Harry har börjat en mycket irriterande rutin, där han vägrar att somna i vagnen - tills vi kommer in. Då ska man vagga vagnen lite fram och tillbaka i hallen, och sen somnar han som en stock. Varje gång. Dagens i-landsproblem, men det stör mig. :)


Titta vilket fint morsdagkort "Harry har gjort" till mig! Jag blir alldeles rörd! Hihi 

Ikväll ska vi fira "tant Fia" som fyller år! Ska bli kul att se om hon gillar presenten som jag smugit med ett tag. Köpte den ju egentligen till mig själv, men insåg sen att den egentligen tillhörde henne. :) Hon och brorsan skulle bjuda på smaskiga pajer till middag också, så jag sitter här och längar lite!


Kommentarer
Postat av: Fia

Ja, jag hoppas innerligt att jag lyckats med pajerna :D hihi!

2010-05-27 @ 16:06:19
URL: http://soffia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0